________________________________________________________________________________________________________________________________________

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ / ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ / ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΣ ΝΑΟΣ / ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ / ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΝ. ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ / ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ
________________________________________________________________________________________________________________________________________


6/02/2017

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΗΣ


Η προσευχή του Κώστα Μητσοτάκη 
Κηδεία του Λευτέρη Μητσοτάκη προ ετών στα Χανιά. Φεύγοντας από το Νεκροταφείο, εκφράζω τα συλλυπητήριά μου στον αδελφό του Κωνσταντίνο. Μου λέει: Έλα στο σπίτι του Λευτέρη για ένα καφέ. Πήγα, νομίζοντας πως θα ήταν και πολλοί άλλοι. Κανείς! Ήρθε εκείνος. Η ευγενής κυρία Ζωή, χήρα του Λευτέρη, μας πρόσφερε τον καφέ και αποσύρθηκε. Μείναμε περισσότερο από δυο ώρες μόνοι. Για να αποσπάσω την προσοχή του ζήτησα να του βγάλω μερικές φωτογραφίες. Έβγαλα πάμπολλες. Κάποια στιγμή μου λέει: Εγώ, Αλέκο, για ένα πράγμα παρακαλώ το Θεό στην προσευχή μου: Κάμε ό,τι θέλεις τα μέλη του σώματός μου. Μην πειραχτεί, παρακαλώ Σε, το μυαλό μου! 
Το νέο Συνεδριακό Κέντρο της ΟΑΚ 
Η Ορθόδοξος Ακαδημία Κρήτης (ΟΑΚ) οφείλει το νέο Συνεδριακό Κέντρο της στον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη. 
3 Απριλίου 1991: Οι Ιδρυτές της Ακαδημίας, ο μακαριστός Μητροπολίτης Κισάμου και Σελίνου Ειρηναίος, Πρόεδρος, και ο υπογράφων, Γεν. Διευθυντής, επισκεπτόμαστε τον Πρωθυπουργό της χώρας στο σπίτι του στο Ακρωτήρι Χανίων. Διατυπώνουμε και αιτιολογούμε το αίτημα επέκτασης των εγκαταστάσεων του Ιδρύματος. Ο Μητσοτάκης δεν ανεχόταν καθυστερήσεις για τα αυτονόητα. Δίδει τηλεφωνικώς οδηγία. Την επομένη ανέβηκα στην Αθήνα, μίλησα με τον αρμόδιο Υπουργό και δρομολογήθηκε η ένταξη του νέου οικοδομήματος στο Κοινοτικό Πρόγραμμα INTERREG. Ο Μητσοτάκης αγάπησε το Ίδρυμα εξ αρχής. Και η Ακαδημία τον τίμησε αξιοχρέως. Είθε να τον προσλάβει ο Κύριος στο φως του ελέους Αυτού! 
Αλέξ. Κ. Παπαδερός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails