________________________________________________________________________________________________________________________________________

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ / ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ / ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΣ ΝΑΟΣ / ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ / ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΝ. ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ / ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ
________________________________________________________________________________________________________________________________________


2/26/2020

Κοντός Ψαλμός…Αμμάν!



Του Αρχιμανδρίτη του Οικουμενικού Θρόνου Γεράσιμου Φραγκουλάκη
Αννόβερο Γερμανίας 
Το 24ωρο Εκκλησιαστικό Πρακτορείο Ειδήσεων Romfea.gr χθες βράδυ (25-2-2020) απάντησε με άρθρο του υπό τον τίτλο «Αμμάν…ο κοντόφθαλμος» στο σχόλιο μου «Αμμάν…παρενέργειες», που αναρτήθηκε στο ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙΟΥ
Διαβάζoντάς το είναι αλήθεια ότι γέλασα πάρα πολύ. Είναι τόσο φαιδρό αυτό το κείμενο και θεώρησα σκόπιμο να το ανεβάσω στο λογαριασμό μου στο Facebook, προκειμένου να προσφέρω κάποιες στιγμές απόλαυσης και γέλιου και σε άλλους αναγνώστες, που πιθανόν να μην διαβάζουν την Romfea.gr. Δεν κάθισα αμέσως να απαντήσω, γιατί η αλήθεια είχα άλλη σοβαρότερη δουλειά να κάνω. Το κάνω λοιπόν σήμερα ξοδεύοντας από τον πολύτιμο χρόνο μου, προκειμένου να αποδείξω ότι όχι μόνο κοντόφθαλμος δεν είμαι, αλλά αντιθέτως μπορώ να διακρίνω και μακριά και σφαιρικά σε αντίθεση με την αγαπητή Romfea.gr, και όταν χρειάζεται διαθέτουμε και χιούμορ μέχρι σημείου αυτοσαρκασμού. 
Ξεκινώ λοιπόν την μετά σχολίων και αντισχολίων αντιπαράθεσή μου με την δύσκαμπτη Romfea.gr όσον αφορά στην ανάρτηση της «Αμμάν…ο κοντόφθαλμος». 
Ξεκινώ από την φωτογραφία. Αγαπητή Romfea.gr, με την φωτογραφία αυτή με αδικείς κατάφορα. Είμαι που είμαι κοντός με παρουσιάζεις και με πρόσωπο τερατώδες. Αν ψάχνατε στο διαδίκτυο καλώς ή κακώς, θα βρίσκατε πάρα πολλές φωτογραφίες μου. Ή ας ζητούσατε από εμένα εν τέλει. Πώς θα με βρίσκατε; Φαντάζομαι πως εύκολα θα μπορούσατε να βρείτε στοιχεία επικοινωνίας με εμένα. Εκτός αυτού όμως το e-mail μου πρέπει να το έχετε στο αρχείο σας. Θυμάστε κάπου εκεί μεταξύ 14 και 15 Δεκεμβρίου 2011 που είχατε αναρτήσει κείμενο με τίτλο «Είναι η romfea.gr κατά του Οικουμενικού Πατριαρχείου;». Σας είχα απαντήσει τότε και την απάντησή μου σας την είχα στείλει 2-3 φορές με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, όμως εσείς την αγνοήσατε, πιστεύω ότι στο αρχείο σας θα υπάρχει και θα μπορούσατε να βρείτε επομένως την ηλεκτρονική μου διεύθυνση. Όμως μην ασχολούμαστε τόσο για μια ατυχή φωτογραφία. 
Πάμε παρακάτω. Αντιπαρέρχομαι την ειρωνική αναφορά για μεγάλο «ανάστημα» του Οικουμενικού Πατριαρχείου, απλό μέλος και παιδί της Μητέρας Εκκλησίας είμαι και τίποτε άλλο. Χαίρομαι όμως που αναφέρεστε αυτή τη φορά στην Αυτοκέφαλο Εκκλησία της Ουκρανίας, όπως άλλωστε είναι και το σωστό.

Στην συνέχεια αναφέρεστε στην πρεμούρα που με έπιασε να προστατεύσω τη Σεπτό Οικουμενικό Πατριαρχείο. Από πότε αλήθεια είναι κολάσιμο να υπερασπίζομαι το σπίτι μου την Μητέρα μου Εκκλησία; Με αποκαλείτε και Μέγα Αρχιμανδρίτη προφανώς ειρωνικά προσβάλλοντας έτσι αν δεν αγνοείτε, ότι υπάρχει ο θεσμός του Μεγάλου Αρχιμανδρίτου και αποτελεί υψηλό τίτλο του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Όσον αφορά αυτό που αναφέρετε στη συνέχεια, ότι μάλλον δεν κατάλαβα ότι οι αρνητικές εντυπώσεις δημιουργήθηκαν από τον ίδιο τον κληρικό ο οποίος λειτούργησε χωρίς να του επιτραπεί από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, πείτε μου αλήθεια στον τίτλο που χρησιμοποιείτε: «Κληρικός του Επιφανίου λειτούργησε σε Καθολικό Ναό των Ιεροσολύμων», τι θέλετε να τονίσετε περισσότερο, το αν λειτούργησε με ή χωρίς άδεια, ή το ότι λειτούργησε σε «Καθολικό Ναό» και να δημιουργήσετε εντυπώσεις. Λίγη ειλικρίνεια δεν βλάπτει! 
Για το ότι η ιστοσελίδα σας προσφέρει αφειδώς στήριξη στο Πατριαρχείο Μόσχας είναι άποψη μου και απορώ για τον τρόπο που το αντιμετωπίζετε εσείς που λίγο πιο κάτω στην ίδια ανάρτηση, κάνετε λόγο για ελευθερία του λόγου! Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείτε όταν γράφετε πως καίγομαι να καταλάβω διά της ανυψώσεως την μεγάλη επαρχία στην οποία τώρα διακονώ ως ιερέας. Μάλλον δεν έχετε ιδέα για την διοικητική διάρθρωση της Μητροπόλεώς μας και γράφετε ό,τι σας κατέβει, μάλλον στο πλαίσιο της σοβαρής και ελεύθερης δημοσιογραφίας που ασκείτε. 
Και μετά από το περιστόλισμα που μου κάνετε, καταλήγετε στην απειλή: «Ευτυχώς έχουμε έναν σεβασμό στον Μητροπολίτη του, και προς το παρόν θα σιωπήσουμε για ένα ακόμη «γλειφιτζούρι» του Πατριαρχείου το οποίο έχει συνηθίσει να βλέπει τον κόσμο από πιο… χαμηλά!», γράφετε. Να χαρώ εγώ σοβαρότητα και μάλιστα δημοσιογραφική! Τι να πρωτοσχολιάσω αλήθεια εδώ. Μόνο αυτή η φράση σάς καθιστά καταγέλαστους! Το ότι εσείς που με βλέπετε μάλλον αφ’ υψηλού μια και εγώ βλέπω τον κόσμο από χαμηλά, με απειλείτε κάνοντας αναφορά στον Μητροπολίτη μου, το ότι προσπαθείτε να παρουσιάσετε ως αρνητικό ονομάζοντάς με «γλειφιτζούρι» επειδή υπερασπίζομαι το χώρο που ανήκω, το Οικουμενικό Πατριαρχείο, την Μητέρα μου Εκκλησία, ο τρόπος που το κάνετε να ξέρετε μου προσθέτει πόντους! Φαίνεται πως επηρεασμένοι από την στήλη «το αλάθητο» της ιστοσελίδας σας νομίζετε πως σε όλα είσαστε αλάθητοι! Πολύ ψηλά πετάτε και η ζάλη του ύψους σας δημιουργεί παράκρουση. 
Και έρχομαι στην τελευταία παράγραφο όπου γράφετε: «Θα κλείσουμε όμως με μια πρόσφατη έρευνα του Oxford University, η οποία έδειξε ότι ισχύει η κοινή αντίληψη που λέει ότι «Οι κοντοί είναι κομπλεξικοί».». Εδώ σας βγάζω το καπέλο. «Όλα τα λεφτά» είναι αυτή η φράση, αποτελεί το απαύγασμα της σοφίας σας! Επειδή αυτό το διάστημα ασχολείστε με την «αδελφική συνάντηση» του Αμμάν, ελπίζω να μην θεωρείτε ότι πρόκειται για κομπλεξική αντίδραση του Πατριάρχη Ιεροσολύμων ο οποίος είναι ομοϋψής μου. Και εν πάση περιπτώσει ας γνωρίζετε ότι πέρα από την πανεπιστημιακή έρευνα υπάρχει και μια ελληνική παροιμία που λέει πως «τα ακριβά αρώματα τα βάζουν σε μικρά μπουκάλια!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails