________________________________________________________________________________________________________________________________________

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ / ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ / ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΣ ΝΑΟΣ / ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ / ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΝ. ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ / ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ
________________________________________________________________________________________________________________________________________


11/22/2020

Η ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΣΕ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΑΛΕΞΙΟΥ TORRANCE ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΗΛΥΒΡΙΑΣ ΜΑΞΙΜΟ (ΦΩΤΟ)


Στην Αγία Κυριακή Κοντοσκαλίου ιερούργησε σήμερα Κυριακή, 22 Νοεμβρίου, ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας Μάξιμος, Επόπτης της Περιφερείας Υψωμαθείων, Βλάγκας και Κοντοσκαλίου. 
Κατά τη Θεία Λειτουργία ετέλεσε την χειροτονία του Ιερολ. Διακόνου κ. Αλεξίου Torrance, διακεκριμένου θεολόγου και Καθηγητού στο Πανεπιστήμιο Notre Dame, σε Πρεσβύτερο. 
Ο νέος πρεσβύτερος απευθυνόμενος προς τον Μητροπολίτη Σηλυβρίας είπε: 
Σεβασμιώτατε πάτερ και Δέσποτα, 
Μετά φόβου και τρόμου στέκομαι μπροστά σας αυτή τη μέρα, ανάξιος καθώς είμαι να πλησιάσω και να λάβω το μέγα και υπερκόσμιο δώρο της ιερωσύνης. Όχι μόνο αυτό, αλλά εγώ, ο ξένος, έχω την ευλογία να το λάβω εδώ, στη Βασιλίδα των Πόλεων, να διακονήσω ταπεινά τη Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία στο θεόλεκτο έργο της ως πρώτης μεταξύ των αγίων εκκλησιών του Θεού. 
Δε θα επαναλάβω τους λόγους ευχαριστίας που ανέπεμψα χθες κατά τη χειροτονία μου σε ιεροδιάκονο, αν και εξακολουθώ να φέρω στην καρδιά μου με βαθύτατη ευγνωμοσύνη και ευλάβεια όλους εκείνους που με σχημάτισαν και με διαμόρφωσαν μέσα στην Εκκλησία. Επαναλαμβάνω, ωστόσο, τις ευχαριστίες μου προς τον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη για τη μεγάλη ευλογία που μου έδωσε, να λάβω την αγία ιερωσύνη στον αγιασμένο τούτο τόπο. Ευχαριστώ επίσης από καρδιάς για ακόμα μια φορά εσάς, Σεβασμιώτατε, για όλη την υπομονή και την καλοσύνη σας προς εμένα. Εγώ και πολλοί άλλοι σας υποληπτόμαστε ως “κανόνα πίστεως και εικόνα πραότητος”, ως προπύργιο της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας, ένθερμο υπερασπιστή της και επιφανές τέκνο της. Είθε το παράδειγμα της ακούραστης αυτοθυσίας και αφιέρωσής σας για χάρη της αγίας Ορθόδοξης πίστης μας να με οδηγεί πάντοτε. 


Ζητώ τις προσευχές σας, Σεβασμιώτατε, να κρατήσω την ιερωσύνη άσπιλη, να αξιωθώ να γίνω καλός και πιστός δούλος του Χριστού και οικονόμος των αγίων του μυστηρίων και ποτέ να μη σπαταλήσω, να καταχραστώ ή να ατιμάσω την πολύτιμη αυτή δωρεά ούτε με λόγο ούτε με έργο ούτε κατά διάνοια. Στρέφομαι στην Παναγία Δέσποινά μας, την υπερασπιστή και υπέρμαχο αυτής της Πόλης και όλων των πιστών, και ζητώ τη συνδρομή και την προστασία της και τώρα και πάντοτε. Επικαλούμαι τις πρεσβείες της αγίας Κυριακής. Επικαλούμαι και τις πρεσβείες του αγίου Καλλίστου Ξανθόπουλου, Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, και του νεοανακηρυχθέντος αγίου Ιακώβου του εν Ευβοία, που τη μνήμη τους σήμερα επιτελούμε. Ζητώ να με φυλάξουν αυτήν την ώρα και κατά τη διάρκεια της διακονίας μου, να πράττω όπως έπρατταν εκείνοι, να διακονώ όπως εκείνοι, να φυλάξω ταπεινά κι εγώ την παρακαταθήκη που μου έχουν εμπιστευθεί. 
Ευλόγησον, Δέσποτα άγιε.


1 σχόλιο:

  1. Άξιος, άξιος, άξιος! Ένας λαμπρός πανεπιστημιακός με μοναδικό ήθος εισέρχεται στις τάξεις του Κλήρου σήμερα. Ο Πανάγαθος Θεός να τον χαριτώνει, καθώς και την πρεσβυτέρα του Ευγενία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails